BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Followers

Popular Posts

09 October 2010

Rayyan Fantasi Bakal Menjelma

Bismillahirahmanirahim..

Setelah sekian lama menanti sebaik sahaja selesai menoktahkan pembacaan Cinta Sufi, akhirnya Rayyan Fantasi berjaya ditamatkan oleh Abang RAM dan insya Allah akan berada di pasaran November ini.

Sedikit sinopsis Rayyan Fantasi :

Cerita kali ini agak berbeza berbanding karya sebelumnya, namun masih dalam cakupan lingkaran berkonsepkan thriller. Tagline – apa yang terfikir...itu ada! Terserah bagaimana minda seseorang itu untuk mencapai sesuatu berbentuk realiti mahu pun fantasi. Berhati-hatilah dengan fantasi kerana faktor ini sangat bijak memanipulasikan otak.

Secara ringkas...Rayyan Fantasi mengisahkan tentang seorang anak muda yang bernama Aiddin, berasal dari daerah pergunungan Kundasang, yang mana rahsia susur galurnya dengan sengaja dirahsiakan oleh ayahnya Ibrahim. Ketika melanjutkan pelajaran di UKM, dia telah bertemu dengan Feena dan jatuh cinta. Kemudian...mereka pun bertunang. Dalam usia seawal 20-an itu, Aiddin tidak menyedari sesuatu telah merubah kehidupannya. Dia kerap pengsan. Setelah mendapat rawatan, doktor mengesahkan Aiddin menghidap barah otak tahap empat dan diramal hanya mampu hidup dalam tempoh tiga bulan sahaja.

Pada bulan terakhir kehidupannya, Aiddin mengimpikan untuk mendaki gunung Kinabalu. Impian itu terlaksana tetapi dia hilang semasa menuruni gunung itu. Kehilangannya sangat menggemparkan. Usaha mencari dan menyelamat dilakukan dengan giat namun Aiddin tidak juga ditemui. Hari demi hari, bulan bertukar tahun...dan lima tahun berlalu, Aiddin muncul semula dari kawasan hutan pergunungan. Sejak itu...berlaku beberapa siri pembunuhan ngeri. Aiddin pula kerap mendengar bisikan perempuan. Okey...tunggulah kemunculan Rayyan Fantasi menjengah di pasaran pada bulan November ini. Salam. Sampai jumpa lagi dalam karya SUTERA BIDADARI.

sumber : http://www.kelabram.com


Untuk semua pencinta karya Ramlee Awang Murshid : kita sama-sama mendoakan Abang RAM selamat menunaikan ibadah haji dan beroleh haji yang mabrur. Amin..

0 comments: